Breaking News

ΕΠΕΙΓΟΥΣΑ ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΑΓΓΕΛΟ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ

Είμαι ο 6χρονος Αγγελος Μπιλανδερης απο Θεσσαλονίκη… Διαγνωστηκα με παιδικο γλοιωμα στο κεφαλάκι στο ιπποκρατειο και εδω και 16 μηνες κέρδιζα την άνιση μαχη σε νοσοκομείο της Γερμανίας στο Μανχαιμ…. Ομως η τελευταία εξεταση εδειξε ραγδαια αυξηση 1 εκ. και μου δινουν 2 εβδομαδες ζωής… Δεν υπάρχει καμία σωτηρία και καμία χειρουργική επέμβαση ή θεραπεια δε θα σωσει τη ζωη μου παρα μονο ο καλος θεουλης…. Ο μπαμπας μου Αντωνιος Μπιλανδερης και η μαμα μου Αλενα Γκρεγκοριαν αν και άνεργοι σταθηκαν με αξιοπρέπεια στο πλευρο μου… Επειδη τα εξοδα νοσηλειας και παραμονης μας στη Γερμανία ηταν δυσβασταχτα πλεον δεν εχουμε καν τα χρηματα για να επιστρεψουμε Ελλάδα να δω τους αγαπημενους μου παππουδες που τοσο λαχταρω για τελευταία φορά…. Βοηθήστε μας να καλυψουμε τα χρεη μας ,την πληρωμή αεροπορικων εισητηριων και καθε ανάγκης που θα προκυψει στις 2 εβδομαδες ζωης μου συμφωνα με τους γιατρούς….. Αυτα τα Χριστούγεννα ισως να μη δω τον Αγιο Βασιλη οπως πέρυσι, ομως ευχομαι να βρεθει η θεραπεία για να ειναι ολα τα παιδακια ευτυχισμενα και χαρουμενα με τους γονείς τους…. ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΆΠΕΖΑ 863/605372-69 IBAN GR 1801108630000086360537269 SWIFT ETHNGRAA Ο λογαριασμός ειναι στο όνομα της γιαγιάς μου που βρίσκεται Ελλαδα.. Γκρεγκοριαν Αρμενουι Η σελιδα μας στο Facebook Help for Aggelos

Δεν υπάρχουν σχόλια